Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2007 21:45 - За бариерите, които слагаме
Автор: belight Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1866 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера на курса прекрасната преподавателка англичанка ни помоли да не слагаме бариери - да не си мислим, че "мозъкът ни е препълнен", че не можем повече, че не ни харесва... Просто да се отпуснем и да се отдадем на положителни мисли. :)
И аз се замислих за бариерите, които слагам в живота си. Преди време приятелка ми каза, че е близка с мен, дотолкова доколкото аз я допускам близо до себе си. А аз дори не осъзнавах, че може би аз съм поставила бариерата, че аз самата не искам, дали подсъзнателно или не, да сме близки, че имах нужда да отсъпя крачка назад, защото тя беше твърде властна за мен.
По същия начин сега не мога да се сприятеля с колегата, който страшно много ми напомня по начина си на говорене на мои бивш приятел, от който доста се опарих. А той е свястно момче, много приятно. Просто не мога да се оттърва от тази асоциация и това е.
Но като си замислих, тези бариери ни помагат в живота, това е просто защитен механизъм, която организмът си е изградил, нали? Просто няма да е зле да осъзнавам кога поставям бариери и защо, и дали е нужно изобщо. Все пак не трябва заради мои или чужди грешки да избягвам хора, които вероятно заслужават да бъдат опознати. Със сигурност не им е било лесно на приятелите ми - но веднъж, когато вече са в графата "приятели" правя всичко за тях :)



Гласувай:
0




1. estrella - Сама
21.08.2007 23:33
си си отговорила. Бариерите пазят. Щом ги има, значи трябват. Никоя от тях не се е появила случайно. Усмивки
цитирай
2. анонимен - Dodo
21.08.2007 23:52
Az sam dodo, tazi otdavna izcheznala ptica i moga da vi smelja na kajma!!!
цитирай
3. aseng - Тя птичката явно неслучайно е изчезнала:)!
22.08.2007 09:38
Сега очаквам и коментарът ти да последва птичката:)/
А наче, belight, бариерите пазят, вярно си е, но имат и едно гандо свойство-не само държат света навън, а и те държат теб вътре!
цитирай
4. mmmmmmmmm - Много ценно
22.08.2007 09:53
е да преценим къде да сложим бариерите!Мястото им е от голямо значение.Нека да ги има,но на необходимите места.
Иначе ние сами ги слагаме и сваляме!
Поздрави!:)
цитирай
5. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.08.2007 10:23
Щом ги има, значи те пазят...такава страхлива мисъл...Щом ги има, значи те е страх...а по страшно нещо на света от самият страх няма...
Защото той те пази отвънка...но затваря това вънка извън теб и ти не можеш да му се насладиш...Вярно, живота е горчив, пари, боли...но затова е красив...защото благодарения на болката можеш да опознаеш и осъзнаеш щастието...Антиподи...света би бил ужасно място без тях...Не можеш да познаеш светлината, ако преди това не си видяла мрака...В живота има прекалено много бариери поставени от други хора...не си поставяй и ти самата такива.
цитирай
6. estrella - Хайде
22.08.2007 10:56
тогава давай смело напред, остави се да те нараняват ВСИЧКИ и страдаш от ВСИЧКО, да се париш на котлона, защото видиш ли, трябва да си махнеш бариерите и да живееш и да настане риъл лайф. Ядосах се.
цитирай
7. анонимен - Бариерите не само в отношенията с ...
22.08.2007 11:05
Бариерите не само в отношенията с приятелите, а в целия живот, са създадени от страх, както каза воинът. А както казват някои много умни хора, всеки страх се свежда до страха от смъртта, което в случая май няма значение, просто аз до скоро не си давах сметка че ме е страх да умра. Според мен след като осъзнаем какви бариери сме си поставили подсъзнателно, можем да започнем съвсем съзнателно да ги спазваме или да ги отхвърлим, като и в двата случая не сме им подвластни, което ни прави независими и свободни. Бая дълго изречение стана, ама това ми дойде да напиша от вътре ;)
цитирай
8. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.08.2007 15:06
Факта, че не се подпираш на горещият котлон не иде от това, че си сложила някаква жбаривра видиш ли. Не се подпираш на него, защото знаеш, че освен да се изгориш друг резултат няма. А в една любов дори и да изгориш...преди това си пламтял...и дори само заради този пламък, колкоот и кратък да е, си струва да изгориш.(примерно)
Anoнимен, интересно виждане, мда.
цитирай
9. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
22.08.2007 15:08
А и както казах, наият свят е изграден от антиподи...Не можеш да познаеш светлината, ако не си виждала мракът, не можеш да познаеш щастиетъо, ако преди това не си изпадал в дебрите на мъката и отчаянието...За да оцениш истински нещо хубаво, преди това трябва да срещнеш неговият най- лош вариант. Просто такава е нашата природа. А всички знаем, че от всичко можеш да избягаш...но от самият себе си не.
цитирай
10. belight - thanks
22.08.2007 20:37
хм, интересно се получи ;) Благодаря на всички, че доразвихте идеята!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belight
Категория: Тя и той
Прочетен: 23062
Постинги: 1
Коментари: 10
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031